dimarts, 18 d’octubre del 2011

Premi per partida doble!!

Aquest premi arriba al Trencaclosques per partida doble!! per tant... doble alegria!!


I ve acompanyat de 4 normes:
1. Dir qui m'he l'ha fet arribar: Eugènia i Estrellita

2. Mostrar les seves adreces: "Mira què fem ara" i "Material d'infantil"

3. Enviar el premi a 7 blocs amics:

- "La mirada Especial"
- "Educació i les TIC"
- "Els petits infants"
- "Lapicero mágico"
- "El blog de Eva"
- "Recursos de educación infantil"
- "Poesia infantil i juvenil"

4. Posar una foto meva:



Mil gràcies per aquest premi noies!!

4 comentaris:

  1. Moltes gràcies Ester! M'ha encantat rebre aquest premi de part del teu bloc. Això m'anima a seguir treballant en aquest bloc.

    Salutacions sinceres.

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Ester por el regalito y me alegra que te guste La Mirada Especial.

    Ya soy seguidor tuyo. Tienes un blog fantástico.

    Saludos y seguimos compartiendo.

    P.D. Colocaré tu enlace en la entrada del premio (16-10-2011) junto con el de otros compañeros que me lo otorgaron.

    ResponElimina
  3. Hola Ester sóc seguidora teva i tenim en comú que treballem amb projectes, espero que et passes pel meu blog es diu El racó de titina. Per cert et tinc enllaçada a la pàgina de blogs que treballen per projectes. Si coneixes companyes teves i tb treballlen per projectes m'ho dius i les enllaçaré. Mil gràcies per compartir i enhorabona pel teu blog. m'encantaaaaaa!

    ResponElimina
  4. Gràcies, Ester. Tu si que fas la feina ben feta!

    Besadetes

    ResponElimina