dimecres, 13 de juny del 2012

Com fer un segell

Fa alguns anys vaig anar a un curset de llenguatge plàstic molt interessant en el que ens ensenyaven diferents tècniques plàstiques i materials per utilitzar a les nostres manualitats amb els nens/es.

En una de les sessions ens van ensenyar a fer un segell utilitzant una safata de suro d'aquestes en les que comprem la fruita al supermercat.

Per fer el segell només es té que tallar amb unes tisores la forma que volem estampar i enganxar-la damunt una làmina de suro. És molt fàcil de fer i es pot rentar amb aigua i sabó, així que el podem reutilitzar tantes vegades com vulguem!!

Aquest curs, quan estàvem treballant el projecte dels gossos la meva paral·lela Mari va fer aquest segell per estampar la petjada d'un gos.


I aquest és el resultat de l'estampació:

 
Què us sembla la idea??
Espero que us sigui útil!!

2 comentaris:

  1. Que interessant, justament jo estic fent el projecte dels llops i per demà tenia programat estampar la petja que és igual que la del gos pel que veig, pero exactament que has retallat suro i ho has pegat damunt la safata??
    Jo per demà tinc pensat fer-ho amb una patata.
    Molt interessant el bloc!!! I gràcies per compartir els recursos!!

    ResponElimina
  2. Hola Maria!! la petjada l'hem retallat de la mateixa safata, és de porexpan i com bé dius s'enganxa damunt d'un altre tros de safata.

    ResponElimina